• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ 
دكتر بیگ محمدپور شهردار بیجار طی صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شورا را تبریك گفت



دکتر بیگ محمدپور شهردار بیجار طی صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شورا را تبریک گفت 



نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و ‌مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها می‌داند و به لطف استقرار نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران و‌ در‌ راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران، این نهاد در این کشور پا به عرصه مدیریت‌های شهری و محلی گذاشت.

بی شک با بررسی عملکرد شورای اسلامی شهر از ابتدای تشکیل تاکنون شاهد ارتقای نمودار عملکرد شهرداریها در عرصه های مختلف و تغییر چهره شهر ها با استفاده از مشارکت و خرد جمعی بوده ایم و این سازمان مردمی روز به روز به هدف اصلی خود که بهره برداری از افکار مختلف و جذب همکاری شهروندان در دست یابی به افق تعیین شده بوده نزدیک تر شده است .

اینجانب اين روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها به‌ ويژه به اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر بیجار که با وظيفه‌شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمايند و با امانت وکفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می نمایيم .

بر خود وظیفه می دانم از پیگیریها، تلاشها و مساعدتهای آن بزرگواران در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری كه یقیناً حاصل همدلی و همكاری مضاعف بین اعضای شورای اسلامی شهر بوده است تقدیر و تشكر نمایم.


بیگ محمد پور

شهردار بیجار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0