• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ 
شهردار بیجار: آب های سطحی كاملا در كنترل نیروهای شهرداری بود و هیچ خسارتی در پی نداشته است
شهردار بیجار:
آب های سطحی کاملا در کنترل نیروهای شهرداری بود و هیچ خسارتی در پی نداشته است


به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، بیگ محمدپور ظهر امروز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه، ضمن خسته نباشید به کلیه نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان و نیروهای شهرداری، گفت: از روز گذشته بعدازظهر و بعداز سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری، ۲۰ اکیپ ثابت و سیار، همراه با ۱۳۰ نفر از نیروهای شهرداری در حالت آماده باش بودند.

شهردار بیجار با اشاره به استقرار اکیپ های شهرداری در نقاط مختلف شهر، اظهار داشت: از ساعات اولیه بامداد اکیپ ها در ۸ نقطه حادثه خیز و ۳۶ مسیر پیش بینی شده مستقر و اقدامات پیشگیرانه را آغاز کردند.

وی افزود: با شروع بارندگی و از ساعت ۳ بامداد، کلیه مسیرها و آب راه ها توسط اکیپ های سیار بررسی و موانع و آبگرفتگی های احتمالی به اکیپ های خدماتی گزارش و به سرعت برطرف می شد.

بیگ محمدپور با بیان اینکه نیروهای شهرداری بیجار آمادگی کامل برای مقابله با سیل احتمالی را داشتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه باوجود اقدامات پیشگیرانه اکیپ های شهرداری و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری بیجار، تا این لحظه و با پایان بخش اول بارندگی ها در شهر بیجار، خدا را شکر بجز چند مورد آبگرفتگی حیاط منازل، هیچ مورد و مشکل خاصی نبوده و آب های سطحی و سیلاب ، کاملا در کنترل نیروهای این شهرداری بود و هیچ خسارتی در پی نداشت.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری بیجار، ضمن تشکر از شهروندان و اهالی رسانه ای که در زمان بارش باران با شهرداری همکاری داشتند، گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی، موج بارش دیگری در راه است و از کلیه شهروندان گرامی خواهشمندیم، از پارک خودرو در نقاط حادثه خیز اعلام شده اجتناب کرده و در زمان جاری شدن آب در خیابان ها تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز نمایند و با نیروهای شهرداری، همکاری بیشتری داشته باشند تا خدایی نکرده شاهد خسارتی نباشیم.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0