categorytitle / اخبار شهرداري بيجار .
  • time : 00:00
  • Date : Sat Feb 11, 2023
پیام تبریك شهردار بیجار به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، سعید نیک پور شهردار بیجار به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

🟢۲۲ بهمن ماه سرآغاز یک فصل جدید در کتاب تاریخ قطور ایران زمین است، همان روزی که اراده ملت، طرحی زیبا درانداخت و مردم دست در دست هم توانستند دیواره های محکم حکومت شاهنشاهی را فرو ریزند و با رقم زدن نظام جدیدی در عرصه سیاسی دنیا، درهایی از استقلال، اقتدار، خودباوری، شکوفایی و پیشرفت را در مقابل دیدگان تمام جهانیان بگشایند.

🟢 اینک با گذشت ۴۴ سال غرورآفرین، ظهور و بروز انقلاب اسلامی، نه تنها به گفتمانی مبتنی بر اصول و مبانی اسلام ناب محمدی تبدیل شده که الگویی بی بدیل برای همه ستمدیدگان و آزادیخواهان عالم است.

🟢اینجانب با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم مردم همیشه در صحنه بیجار دعوت می‌کنم در این برهه حساس تاریخی که دست فتنه معاندان از آستین آشوبگران و معترض نماها بیرون آمده تا ناامنی را ترویج نمایند، با حضور پر نشاط خود در اجتماع ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار این سرزمین افزوده و حماسه پرشور دیگری را رقم زنند، باشد که در این آزمون هم، یکبار دیگر بینی منفوران تاریخ به خاک مالیده شود

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0