categorytitle / اخبار شهرداري بيجار .
  • time : 09:37
  • Date : Thu Jan 25, 2024
پیام تبریك شهردار بیجار به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار ،سعید نیک پور شهردار بیجار با صدور پیامی ولادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت.

در متن پیام شهردار بیجار آمده است :

🟢سیزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است چرا که مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف اندیشی و ساده زیستی و رشادت بی نظیر خود در عرصه های عبودیت و انسانیت تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت .

🟢وارسته ترین بنده ای که به هنگام نشستن بر سر سجاده، عالم خاکی را از یاد برده ، غرق در شوق عبادت با معبود خویش راز و نیاز می کرد. نمونه ای کامل از عدالت که در اوج صلابت ، مهربان ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و چونان پدری دلسوز در تنگناهای زندگی یاریشان می کرد. ازاین رو، فرخنده زاد روز امیر مومنان شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است.

🟢اینجانب  برخود لازم می دانم روز پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار این مرز و بوم بویژه مردان آزاده و فهیم بیجار،خاصه فرزندان عزیز شه دا که پدران آسمانی شان شفیع همه ما در صحرای محشر باشند تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امید است در پرتو عنایت خداوند متعال همواره سربلند و تندرست باشند

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0