• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ 
شهردار بیجار از سمت خود استعفا داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، ظهر امروز، دکتر بیگ محمدپور با ارائه استعفای خود به شورای اسلامی شهر بیجار، رسما از سمت خود کناره گیری کرد.

شهردار بیجار در متن استعفا، دلیل استعفای خود را عدم تفاهم میان شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اعلام کرده است و ادامه راه را به صلاح مجموعه شهر و شهروندان ندانسته است.

بیگ محمدپور ۲۸ ماه به عنوان شهردار بیجار خدمت کرد و در این مدت خدمات زیادی را از قبیل ، پیگیری پیاده راه مرکزی شهر، ساماندهی رودخانه حاکم شهر، تکمیل آبشار پارک سراب، ساخت بازارچه ارائه صنایع دستی در پارک الغدیر، پرداخت ۲۸ ماه حقوق کارکنان شهرداری، آسفالت مناطقی از شهر از جمله باغ سالاری، حلوایی، کمربندی بادامستان، کوچه های تازه آباد، پیگیری اجرای بلوار سبزوار آباد، تملک زمین های میدان خلیج فارس به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان، احیا و شناسایی ۲۴ هزار متر از اراضی و املاک متعلق به شهرداری، دریافت حدود ۴۰۰ تن قیر رایگان برای شهرداری، مشارکت در اجرای مجموعه وانیک، ساماندهی میدان و بلوار شهید رحمانی، تسویه مقدار زیادی از بدهی شهرداری به اداره برق، پیگیری و رفع مشکل بیمه های پرسنل شهرداری و آماده سازی بستری برای پرداخت کلیه بدهی شهرداری به تامین اجتماعی، وصول طلب شهرداری از ادارات به میزان ۳ میلیارد تومان و ثبت ۵ میلیارد تومان از طلب های شهرداری از ادارات دیگر در سامانه امور مالیاتی، تبدیل عضویت کلیه کارکنان آتش نشانی، برگزاری تعداد زیادی برنامه های فرهنگی و جنگ های شادی که تاکنون در بیجار سابقه نداشته است و مشارکت در کلیه برنامه ها و مراسمات فرهنگی و ملی و مذهبی در شهر، دریافت یک دستگاه خودرو برای مدیریت بحران شهرداری، اجرای پروژه روشنایی بلوار امام خمینی(ره)، اجرای پیاده رو بلوار شهید چمران، تکمیل پیاده رو بلوار امام خمینی(ره)، جذب ۲۰۰ میلیون اعتبار از طریق میراث فرهنگی برای پارک شاهد، ارتقاء چارت منابع انسانی شهرداری، سازمان مدیریت حمل و نقل و آتش نشانی و ... انجام داده است.

یکی دیگر از خدمات قابل توجه دکتر بیگ محمدپور این بود که نه تنها ریالی به بدهی های شهرداری اضافه نکرد، بلکه حدود ۵ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری را هم پرداخت کرد.

در مدت خدمت شهردار بیجار، نه تنها نیرویی به نیروهای شهرداری اضافه نشد، بلکه جایگزینی برای نیروهای بازنشسته که حدود ۴۰ نفر بودند هم جذب نشد.

بیگ محمدپور در متن استعفای خود از کلیه همکارانش در مجموعه شهرداری که صادقانه خدمت کردند و تمام مسئولان شهرستانی و استانی که وی را در این مدت یاری نموده اند، کمال تقدیر و تشکر به عمل آورده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0