عنوان گروه خبري / اخبار شهرداري بيجار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ 
پیام تسلیت شهردار بیجار به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه

پیام تسلیت شهردار بیجار به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، محمدمهدی طلوعی سرپرست شهرداری طی پیامی شهادت بانوی دو عالم، امّ ابیها حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بر عموم مسلمانان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیک ایتها الرضیه المرضیه

سلام و درود خدا بر یگانه بانوئی که در عرش الهی محبوب ملائکه مقرب، بهجت قلب و نور چشم رسول (ص) و عزیزترین انسان‌ها در پیشگاهش و شبیه‌ترین مردم در رفتار و کردار به ایشان بود.

حضرت زهرا (س) بانویی فداکار بود که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

 فاطمه زهرا (س) به جایگاه زن شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان ميهن مان با الگوبرداري از اين بانوي بزرگوار، عزتمندانه در تمامي عرصه ها دوشادوش مردان در راستاي سربلندي و اعتلای ايران اسلامي و زن ايراني گام بردارند.

حضرت فاطمه زهرا (س)، انسان کاملی بود که برای نجات بشریت و ممانعت از انحطاط جامعه نوپای اسلامی، از هیچ مجاهدتی دریغ نورزید و سرانجام در این جهاد فی سبیل الله، مظلومانه به شهادت رسید.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطیمه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بانوی  دو عالم، پاره تن پیامبر (ص)، بانوی آب و آیینه دستگیر همه ما شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، رهروان راستینش و مردم ولایتمدار شهر بیجار تسلیت عرض می نمایم.


  محمد مهدی طلوعی

سرپرست شهرداری بیجار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0