عنوان گروه خبري / اخبار شهرداري بيجار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ 
پیام تبریك شهردار بیجار به مناسبت عید سعید غدیر خم

پیام تبریک شهردار بیجار به مناسبت عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، احسان بهاری شهردار بیجار طی پیامی عید سعید غدیر خم را به تمام عاشقان ولایت و امامت تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز نیست، بلکه عهد و میثاق و جریانی مقدس است که انسانیت را معنا داده و مسیر دستیابی به کمال و بهره گیری از اندیشه های راستین و امیدواری خدایی را برای روح انسان به ارمغان می آورد و با تشکیل چشمه ای جوشان از تداوم رسالت، بستری مناسب برای توفیق و کامروایی رهروان دین مبین اسلام در محور ولایت مداری را فراهم می کند.

عید غدیر، ثمره نبوت پیامبر گرامی اسلام(ص) و برگرفته از وحی و فرمان الهی است که خلقت را معنایی دوباره می بخشد و نقطه تکوین شجره طیبه امامت است که امتدادش تا پایان عالم هستی ادامه داشته و نوای حقانیتش، تا ابد در پهنای دنیا و دل های مسلمانان طنین انداز خواهد بود.

عید سعید غدیر خم، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت با تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است.

اینجانب عید سعید غدیر؛ عید امامت و ولایت را به امام عصر(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت بویژه مردم مومن و ولایتمدار شهر بیجار تبریک عرض می نمایم.

احسان بهاری

شهردار بیجار

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0